marți, 14 februarie 2012

O tara de lenesi si betivani!!!

Ca orice om, zilele aste am pus mana pe lopata si m-am apucat sa-mi curat intrarea in curte, de zapada. Am dat ce-am dat, pana cand am ajuns la concluzia ca, din acel moment, munca devenea zadarnica; aveam nevoie de cineva, sau ceva care sa ia mormanul de zapada facut de mine, ca sa-mi faca loc sa pun alta zapada. Asa ca am lasat lopata si, inghetat si obosit de atata efort, m-am refugiat in bucatarie, la caldura, la o cana de vin fiert.
Din acel moment, constiinta ma mustra, nu mai am somn si ma consider vinovat de tragedia prin care trec toti concetatenii mei: intr-adevar, nu facusem partie intre camara unde tineam vinul si locul unde il bausem ( asa cum a zis dnul ministru) dar vina ma apasa ca o greutate insuportabila. Nu pot sa cred ca am cazut in capcana aburinda a canii de vin, ca nu m-am opintit mai abitir la nametii din strada!
Aproape plangand, am iesit iar in strada. Mi-am zis: ori eu, ori zapada. Nu pot sa-l dezamagesc pe domnul ministru. Intr-adevar, vinul ala fierbinte imi provoca o stare de somnolenta iar lopata devenea tot mai grea. Dar nu m-am lasat! Am luptat cu nametii ca un Fat-Frumos, am mutat gramada dintr-un loc in altul, dar tot n-aveam loc unde sa o pun. Am analizat, am masurat, am extrapolat, rezultatul era tot ala.
Asa ca am lasat iar lopata, m-am dus iar in bucatarie unde am mai baut o cana de vin fiert in timp ce ma uitam pe geam cum ninge!
A doua zi (adica astazi), nu se mai vedea nimic din efortul meu anterior: stau si ma uit pe geam si zambesc: domnule ministru, aveti dreptate, sunteti un popor de lenesi ... si betivani!

7 comentarii:

  1. Ai muncit inutil, zapada o sa-ti prinda bine la primavara, iar miscarea nu face rau la nimeni.A avut dreptate dl Ministru !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Universitarule du-te si ia-te de mana cu Ungureanu Basescu si injurati oamenii...Si lasa-ne pe noi astia lenesii....Si dupa aia fa o hora cu ei ca de harnici, destoinici si cinstiti ce sant merita!c

    RăspundețiȘtergere
  3. de aceleasi mustrati sufar si eu.
    universitarul are avatar portocaliu...intamplator ?

    RăspundețiȘtergere
  4. mustrari..ptiu...vinul fiert e de vina !

    RăspundețiȘtergere
  5. si tu din care tagma faci parte...prin deductie nu din aia de lenesi, ca doar dadusi cu lopata...

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna, iti scriu pentru a-ti propune unui schimb de linkuri. Daca doresti sa faci un schimb cu http://bancuri.iasi365.com/ lasa-mi un comentariu sau trimite-mi un mail la corcosan@yahoo.com cu titlul pe care il doresti si linkul tau. La mine titlul e Bancuri
    O zi buna iti doresc

    RăspundețiȘtergere